ΒικIkariam
Advertisement
ΒικIkariam

Αρχιτεκτονικό γραφείο
Αρχιτεκτονικό γραφείο.png
Βασικό Κτήρια
Λειτουργία
Μειώνει τις απαιτήσεις σε Μάρμαρο
Απαιτήσεις
Αρχιτεκτονική
Απαιτήσεις Αναβαθμίσεων
Οικοδομικό Υλικό και Μάρμαρο
Απαιτήσεις Χρήσης
Καμιά

Περιγραφή

Γωνία, Πυξίδα και Μετροταινία: Το Αρχιτεκτονικό Γραφείο διαθέτει ό,τι χρειάζεται για την κατασκευή κάθετων τοίχων και στέρεων στεγών και ένα καλά σχεδιασμένο σπίτι χρειάζεται πολύ λιγότερο μάρμαρο Μάρμαρο από ένα κακοσχεδιασμένο.

  • Κάθε επίπεδο αναβάθμισης του Αρχιτεκτονικού Γραφείου μειώνει την απαίτηση σε Μάρμαρο κατά 1 % (μόνο στην πόλη που είναι κατασκευασμένο).
  • Αυτό το κτήριο θα μειώσει τα κόστη για όλα τα κτήρια εκτός από την Ακαδημία και τον Ναό.
    Ορισμένα κτήρια δεν θα επηρεαστούν στα πρώτα τους επίπεδα αναβάθμισης καθώς απαιτούν μόνο Οικοδομικό Υλικό για την κατασκευή ή αναβάθμισή τους.
  • Αυτό το κτήριο δεν θα επηρεάσει τα κόστη για την εκπαίδευση μονάδων ή κατασκευή πλοίων, ούτε για τις δωρεές στο Θαύμα του νησιού.

Επεξήγηση των Μειωτικών Κτηρίων

Όλα τα μειωτικά κτήρια προσθέτουν το αφαιρετικό τους ποσοστό όπως αυτό δίνεται από την Τροχαλία, την Γεωμετρία και το Αλφάδι. Αυτό σημαίνει ότι η πραγματική μείωση είναι ένα πρόσθετο 1 % ανά επίπεδο αναβάθμισης του μειωτικού κτηρίου και η μείωση από το επίπεδο της έρευνας που έχετε ολοκληρώσει. Για παράδειγμα ένα μειωτικό κτήριο 1ου επιπέδου συνδυαζόμενο με την Τροχαλία δίνει ένα σύνολο μείωσης 3 %, με τη Γεωμετρία ένα σύνολο μείωσης 7 % και με το Αλφάδι υπάρχει ένα σύνολο μείωσης 15 %. Με το μέγιστο επίπεδο των μειωτικών κτηρίων (32ο Επίπεδο, μείωση 32 %) και το Αλφάδι (μείωση 14 %), η μέγιστη μείωση για αυτόν τον πόρο είναι 46 %. Αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιείτε μόνο το 54 % του αρχικού κόστους.

Λεπτομέρειες Αναβάθμισης

Ο χρόνος (σε δευτερόλεπτα) που απαιτείται για την αναβάθμιση στο επόμενο επίπεδο υπολογίζεται από τον ακόλουθο μαθηματικό τύπο:

Ο χρόνος (σε δευτερόλεπτα) που απαιτείται αθροιστικά για την αναβάθμιση από το πρώτο (1o) έως και το επόμενο επίπεδο υπολογίζεται από τον ακόλουθο μαθηματικό τύπο:

Άλλα Μειωτικά Κτήρια

Κατηγορία:Μειωτικά κτήρια

Advertisement